czwartek, 2 listopada 2017

Być sobą!


Co lubię? Wielomiany, dobrą kawę, romansidło które wyciśnie ze mnie wszystkie łzy, a nade wszystko po prostu być sobą. Lubię powiedzieć "nie" gdy wszyscy wokół mówią "tak", ale tylko gdy jestem pewna swoich racji. Lubię śmiać się tak długo aż rozboli mnie od tego brzuch; zaskoczone spojrzenia przychodniów gdy się do nich uśmiechnę. Lubię się czasem ubrudzić, zrobić coś źle, a potem przeprosić. Lubię dawać, dziękować, dostawać, no i oczywiście: przytulić. 

Moja znajoma lubi rock'n'rolla, filmy o tematyce religijnej i pączki, a jej największą pasją są kursy pierwszej pomocy. Lubi też biegać, choć nie robiła tego od sześciu lat. W końcu wypadek nie wybiera. 

Nas, mnie i ją a także wszystkich ludzi na tej Ziemi, łączy jedno pragnienie. Silniejsze od sławy, pieniędzy, sukcesu czy czegokolwiek innego czym w życiu się kierujemy. 

KAŻDY Z NAS CHCE BYĆ KOCHANYM TAKIM JAKI JEST...

... w koszuli nocnej, bez makijażu, z pustym CV i nie musząc się zmieniać ani o jotę. 

Trzymajmy się z dala od tych którzy mówią nam jakimi mamy być i sami nikogo nie osądzajmy. Najpiękniejsze co możemy dać i najpiękniejsze co możemy otrzymać to miłość. Bezwarunkową. 

Malwina

Copyright © 2014 JAK LEPIEJ JEŹDZIĆ KONNO? , Blogger
Wypasiony Katalog Stron